Alle vragen uit de categorie:
CV-monitoring
Bij een Intergas CV-ketel vanaf 2014 hebben wij inzicht in een aantal zaken: de vlamkwaliteit, aantal starts en draaiuren, verschil in aanvoer- en retourtemperatuur, de waakvlam, de waterdruk, afwijking ventilator, CV-warmtevraag en de warm tapwatervraag. Door inzicht in deze gegevens optimaliseren wij het gebruik van jouw CV-ketel en voorkomen we storingen.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan CV-monitoring, deze vallen binnen het huurcontract. Geas Energiewacht biedt deze service op dit moment kosteloos aan. Ook als je niet deelneemt aan CV-monitoring, dan blijven de kosten van het huurcontract gelijk. Je betaalt geen extra kosten voor deze dienst en deze kunnen ook niet in mindering worden gebracht.
Wil je meer weten over het huren van een CV-ketel? Lees dan de productvoorwaarden en algemene voorwaarden.
De gateway is en blijft eigendom van Geas Energiewacht. Als het huurcontract wordt opgezegd, dan zal de gateway samen met de CV-ketel worden opgehaald.
Wanneer je gaat verhuizen en je met jouw CV-huurketel meedoet aan CV-monitoring, is het belangrijk om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven via informatie@geas.nl of via 053 852 85 00.
Als je alleen de dienst CV-monitoring wilt opzeggen, kan dit per direct. Stuur een mail naar monitoring@geas.nl of bel 053 852 85 00 om de gateway op te laten halen.
Er zijn weinig MB’s nodig voor de dataoverdracht, het gaat om enkele MB’s per maand. Om mee te doen aan CV-monitoring heb je een internetverbinding nodig.
Als je mobiele telefoon of tablet verbonden is met het internet, kun je op afstand de temperatuur van jouw woning instellen. Ook kun je een klokschema instellen en prestaties van de CV-ketel inzien. Dit is mogelijk in combinatie met de Honeywell Round Modulation (R87M1003). Deze thermostaat biedt Geas Energiewacht aan bij het huurcontract.
Heb je vragen over het gebruik van de app, bel dan met Intergas 0524 51 23 45 of bezoek de website van Intergas.
Heb je een andere vraag?
Stel je vraag gerust via onderstaand formulier. We nemen je vraag in behandeling en beantwoorden deze zo snel mogelijk.
Liever telefonisch contact?
Dat kan natuurlijk ook. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 8:00 uur en 16:30 uur op telefoonnummer
053 852 85 00.
Liever mailen?
Je kunt ook een mailtje sturen naar informatie@geas.nl. Ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.


.jpg)