Meest gestelde vragen
Op basis van een grondige analyse van de veelgestelde vragen van onze klanten hebben we voor u een top 8 van meest gestelde vragen samengesteld:
Het is belangrijk voor de werking van de CV-ketel dat er voldoende druk is. De meter bij je toestel moet tussen de 1.5 en 2.0 bar staan. Wanneer de ketel net geïnstalleerd is dan zal onze monteur de druk iets verhogen. Als de druk te laag is dan is het belangrijk dat je de ketel bijvult met water. Bekijk onze pagina over CV-ketel bijvullen voor een instructievideo en een handleiding.
Als je water in jouw verwarming hoort stromen, dan is het wellicht nodig om de verwarming of CV-ketel bij te vullen en de verwarming te ontluchten. Je kunt ook een tik horen in de radiator. Bekijk onze pagina over verwarming ontluchten voor een instructievideo en een handleiding.
Als je gaat verhuizen kan je abonnement helaas niet mee verhuizen. Het abonnement is afgesloten op de specifieke toestellen in jouw woning.
Het is natuurlijk belangrijk dat ook de toestellen in je nieuwe woning goed worden onderhouden. Naast het feit dat je dan ook op je nieuwe adres weer verzekerd bent van regelmatig onderhoud en snelle hulp bij storingen, is het een extra voordeel dat je toestellen direct worden geïnspecteerd en je verzekerd bent van veilig en optimaal functionerende toestellen.
Als je een abonnement voor je nieuwe adres wilt, is het meest makkelijk te bellen naar 053 852 85 00. We kunnen dan direct samen met jou een afspraak voor de eerste inspectie inplannen. Wil je geen abonnement voor je nieuwe adres? Geef je verhuizing dan door via 053 852 85 00 of via dit formulier. Vermeld daarbij duidelijk je naam- en adresgegevens en de reden van de beëindiging van je abonnement. Houd hierbij rekening met de opzegtermijn van 1 maand. Dit betekent dat wanneer je bijvoorbeeld op 25 januari je verhuizing doorgeeft, de opzegging per 25 februari ingaat.
Voor een gashaard geldt een minimale contractduur van 2 jaar. Daarna geldt een opzegtermijn van een maand. De nieuwe bewoner kan het toestel gewoon door huren. Is degene hiertoe niet bereid, dan komen wij het toestel ophalen. Voor het demonteren en ophalen van het toestel betaal je een vergoeding van € 150,-.
Is de minimale contractduur van 2 jaar nog niet verstreken? Dan ben je volgens de voorwaarden verplicht de resterende maandbedragen + € 75,- administratiekosten te voldoen. Voor het demonteren en ophalen van het toestel betaal je een vergoeding van € 150,-. Het is verstandig Geas Energiewacht vroegtijdig te informeren over je verhuizing. Jouw verhuizing geef je door via 053 852 85 00 of via het formulier.
Heb je een andere vraag?
Stel je vraag gerust via onderstaand formulier. We nemen je vraag in behandeling en beantwoorden deze zo snel mogelijk.
Liever telefonisch contact?
Dat kan natuurlijk ook. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 8:00 uur en 16:30 uur op telefoonnummer
053 852 85 00.
Liever mailen?
Je kunt ook een mailtje sturen naar informatie@geas.nl. Ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.


.jpg)